Prijava
Utorak 10.12.2019
Događaji:
Pretraga

Z A P I S N I K

SA 2. SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ, ODRŽANE

DANA 29.11.2016. GODINE (utorak), S POČETKOM U 14,00 SATI,

U SALI OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ

 

Sjednici prisustvovalo 25 vijećnika

Sjednici prisustvovali: Općinski načelnik Suad Huskić sa saradnicima.

 

SREDSTVA JAVNOG INFORMISANJA:

Predstavnici TV “Smart”.

Elektronsko glasanje, vremensko praćenje diskusija i zapisnik vodi Sajda Klepić.

Sjednicom predsjedava predsjedavajući Vijeća g-din Senad N. Subašić.

Nakon prijave vijećnika, predsjedavajući Vijeća je konstatovao da današnjoj sjednici Vijeća prisustvuje 25 vijećnika, čime su se stekli uslovi za punovažno odlučivanje, otvorio 2. sjednicu Vijeća i proglasio je javnom, te u ime Vijeća i u svoje lično ime pozdravio prisutne goste i predstavnike medija.

Z A P I S N I K

SA KONSTITUIRAJUĆE SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ,

ODRŽANE DANA 16.11.2016. GODINE (SRIJEDA), S POČETKOM U 14,00 SATI,

U MALOJ SALI CENTRA ZA KULTURU I OBRAZOVANJE TEŠANJ

 

Sjednici prisustvuje 25 vijećnika.

 

GOSTI:

Državni, federalni i kantonalni zastupnici sa područja općine Tešanj, Ministar u Vladi ZDK, predstavnici općinskih organizacija političnih subjekata koji partipiciraju u općinskom vijeću u mandatu 2016-2020, direktori javnih ustanova i javnih preduzeća, predstavnici boračkih organizacija, predstavnik MIZ Tešanj, predstavnici javne sigurnosti,predsjednica Općinske izborne komisije, predsjednici Direktiva direktora osnovnih i srednjih škola i Općinski načelnik sa saradnicima.

Z A P I S N I K

SA 43. SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ, ODRŽANE

DANA 15.08.2016. GODINE (ponedjeljak), S POČETKOM U 14,00 SATI,

U SALI OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ

 

Sjednici prisustvovala 24 vijećnika (vijećnik Šišić Fuad i Dujsić Amir prisustvovali od 14:40 h).

Odsutna vijećnica: Galijašević Bernadeta (podnijela ostavku).

Sjednici prisustvovali: Općinski načelnik Huskić sa saradnicima.

Z A P I S N I K

SA 42. SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ, ODRŽANE

DANA 15.07.2016. GODINE (petak), S POČETKOM U 14,00 SATI,

U SALI OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ

Sjednici prisustvovala 20 vijećnika (vijećnik Huskić Kasim prisustvovao od 14:10 h, a Piro Amir od 14:52 h.

Odsutni vijećnici: Ajanović Ekrem, Jašić Haris i Galijašević Bernadeta (najavili odsustvo).

GOSTI: Komandir Policijske stanice Tešanj g-din Katica Jusuf i građanin Maličević Adem.

Sjednici prisustvovali: Općinski načelnik Suad Huskić sa saradnicima.

SREDSTVA JAVNOG INFORMISANJA:

Predstavnici TV “Smart”.

Tonski zapis i Zapisnik vodi Sajda Klepić.

Sjednicom predsjedava predsjedavajući Vijeća g-din Senad N. Subašić.

Nakon prijave vijećnika, predsjedavajući Vijeća je konstatovao da današnjoj sjednici Vijeća prisustvuje 20 vijećnika, čime su se stekli uslovi za punovažno odlučivanje, otvorio 42. sjednicu Vijeća i proglasio je javnom, te u ime Vijeća i u svoje lično ime pozdravio prisutne goste i predstavnike medija.

Z A P I S N I K

SA 41. (TEMATSKE) SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ, ODRŽANE

DANA 31.5.2016. GODINE (UTORAK), S POČETKOM U 14,00 SATI,

U SALI OPĆINSKOG VIJEĆA TEŠANJ

Sjednici prisustvuje 24 vijećnika (Vijećnik Piro Amir prisutan od 14:30 sati).

Odsustvo najavila vijećnica Salkić Aida.

GOSTI: Predstavnici javnih preduzeća: gosp. Bašalić Asim, gosp, Bošnjak Himzo i gosp. Ljevaković Almir.

Predstavnici javnih ustanova: gosp. Mudrov Hidajet , gosp. Sejdinović Rifat, g-đa Kavazović Sabrija, gosp. Brka Amir, gosp.Jašić Safet, gosp. Bašić Esmir, g.đa Almina Brkić, g-đa Ajanović Emina I ….

Sjednici prisustvovali: Općinski načelnik Suad Huskić sa saradnicima.

 

SREDSTVA JAVNOG INFORMISANJA:

Predstavnici TV «Smart».

Tonski zapis i Zapisnik vodi Sajda Klepić.

Sjednicom predsjedava predsjedavajući Vijeća g-din Senad N. Subašić.

Nakon prijave vijećnika, predsjedavajući Vijeća je konstatovao da današnjoj sjednici Vijeća prisustvuje 23 vijećnika, čime su se stekli uslovi za punovažno odlučivanje, otvorio 41. (tematsku) sjednicu Vijeća i proglasio je javnom, te u ime Vijeća i u svoje lično ime pozdravio prisutne goste i predstavnike medija.